Sunday, October 27, 2013

Sixteen Cosmetics Nail Polish haul and review! ( φθινόπωρο/χειμώνας)

Γεια σας και πάλι!!

Πρόσφατα έκανα κάποιες μικρές αγορές θέλοντας να ανανεώσω την συλλογή με τα χειμερινά βερνίκια νυχιών μου και ανάμεσα σε αυτές ήταν και 3 βερνίκια νυχιών της εταιρίας Sixteen Cosmetics τα οποία αγόρασα σε πολύ καλή τιμή,πιο συγκεκριμένα στα 2 ευρώ σε τοπικό κατάστημα. Πως να αντισταθείς με τέτοιες τιμές;

Τέλος πάντων,τα βερνίκια που αγόρασα ήταν της σειράς 60" fast dry και υπόσχονται μεγάλη διάρκεια καθώς και γρήγορο στέγνωμα και είναι ακριβώς αυτά.

Το πρώτο και το τελευταίο φαίνονται σχεδόν ίδια μόνο που το πρώτο είναι μια σκούρα μωβ απόχρωση ενώ το τελευταίο είναι πιο καφέ.Εμφανέστατα το μεσαίο είναι ένα nude/καραμελί χρώμα.


Οι κωδικοί με σειρά από τα αριστερά προς τα δεξιά είναι 535,516,και 509.

Ξεκινόντας λοιπόν γενικά με την σειρά έχω να πω ότι το συγκεκριμένο προϊόν με εξέπληξε ευχάριστα μιας και όντως στεγνώνει πολύ γρήγορα.Για εμένα διήρκησε περίπου 5 μέρες ενώ η φόρμουλα αν και νερουλή έχει πολύ καλή απόδωση και το χρώμα είναι όπως στο μπουκαλάκι με το δεύτερο πέρασμα.Επιπλέον αυτό που μου άρεσε πολύ είναι ότι τα χρώματα παρ' όλο που είναι σκούρα δεν άφησαν στάμπες στα νύχια μου και ξεβάφτηκαν χωρίς μεγάλη προσπάθεια!
Plus επίσης είναι και το πινελάκι που για το μέγεθος των νυχιών μου ήταν παραπάνω απο ικανοποιητικό!

Όσο για τα συγκεκριμένα χρώματα που χρησιμοποίησα εγώ ένα έχω να σας πω! 'Εκαναν πολύ καλύτερη δουλειά από άλλα βερνίκια που κόστιζαν παραπάνω από τα διπλάσια χρήματα!

Συνεπώς τα συστήνω ανεπιφύλακτα για όσες είναι σε low budget :D

Φιλια!


No comments:

Post a Comment